Un pres de la Model fuig per la finestra del sisè pis de l’Hospital Clínic

Redacció Actualitzat a les 20:05 h 15/01/2013

Un intern de la presó Model de Barcelona ha aconseguit escapar-se aquest dilluns a la nit, quan estava sent atès a l’Hospital Clínic fugint per al finestra. L’intern, que duia sis mesos a la presó per diversos robatoris amb força, ha fugit després d’arrencar la finestra del lavabo (que compta amb mesures de seguretat addicionals) i baixar per la canonada des del sisè pis del centre hospitalari.

Els Mossos d’Esquadra han explicat que l’home va ser traslladat al Clínic cap a les onze de la nit perquè va dir que s’havia empassat una pila i tretze claus i, mentre esperava els resultats, va demanar anar al bany dues vegades. En la primera ocasió, va mantenir la conversa preceptiva amb els dos agents que l’acompanyaven i, a la segona, va deixar de respondre quan no havia passat ni un minut des que havia entrat al lavabo.

En el mig any que fa que va entrar a presó, el pres, de 24 anys, havia estat traslladat en 30 ocasions per motius mèdics, administratius i judicials, però en cap dels casos havia intentat fugir ni s’havia produït cap incidència.

324.cat

**************************************************************************************

Un preso de La Modelo se fuga por la ventana de un sexto piso de un hospital

EFE / BARCELONA

Escapó por un bajante tras arrancar la ventana del váter especifico para este tipo de pacientes

Un preso de la cárcel Modelo de Barcelona se fugó anoche por la ventana de un baño del sexto piso del Hospital Clínic, según han explicado hoy los Mossos d’Esquadra que lo están buscando.

La policía ha explicado que el preso escapó por un bajante tras arrancar la ventana del váter especifico para este tipo de pacientes que hay en la sexta planta del centro hospitalario. El preso no es peligroso y cumplía desde hace seis meses una condena en la Modelo por delitos contra el patrimonio, robos y hurtos, durante los cuales había sido trasladado más de 30 veces a diversos lugares sin ningún incidente.

Según el relato policial, el preso fue trasladado al Hospital Clínic hacia las 23.00 horas del lunes porque dijo que se había tragado una pila y trece clavos y mientras esperaban los resultados pidió ir al baño dos veces.

En la primera ocasión, mantuvo la conversación perceptiva con los dos agentes que le acompañaban, mientras que en la segunda, cuando no había pasado ni un minuto desde que había entrado en el retrete dejó de responder. Ante el silencio, los agentes abrieron la puerta y vieron que el preso había arrancado la ventana y había escapado desde el sexto piso.

abc.es

Esta entrada fue publicada en Noticias. Guarda el enlace permanente.

Los comentarios están cerrados.